Tuesday, July 20, 2010

kebetulan atau suratan suatu penantian

hermmmm...setelah sekian lama membiarkan blog ini sepi tanpa kunjungan tuam miliknya..hari ini dengan perasaan berkobar-kobar rasanya hobi menulis ni perlu diteruskan..takde ape yg nak dicakap kan tp ade perkara yang perlu diuliskan..heheheheh.....
langkah untuk menjadi kaunselor hebat????ya mungkin kebetulan atau suratan suatu penantian..aku snediri tidak tahu..sampai sekrang aku tertanya-tanya layakkah aku menjadi seorang kaunselor...soalan itu sentiasa berlegar-legar di otak ku..iyee sememangnya takdir telah ditentukan tapi aku masih tertanya ape kelebihana da pada ku..benar...sudah bnyak program ku jalani...hatta aku sendiri pernah melakukan program meningkatkan motivasi pelajar..tapi aku sendir?hermmm entah la..mugkin kedengaran aku seperti menyesal tapi ia hanya sekadar luahan rasa dari manusia kerdil yg bercita-cita besar...ya...aku perlu snetiasa berusaha meningkakan tahap keyakinan ku...will be coninued..ilham dari mimpi

No comments:

Post a Comment