Monday, August 9, 2010

tak sabarnye


Jam di hp dh menunjukkan pukul 12.09pagi..Baru sahaja balik daripada meeting untuk program yang bakal aku dan rakan-rakan jalankan pada 6-8 hb 8 ini di kuala kangsar..Rasa ak sabar la pulak nak berjumpa adik-adik di sana..Biasalah sebelum program berjalan memang agak penat jugak..bnyak yang perlu di lakukan dan dibereskan segera..Mcm-mcm masalah timbul..tapi itu lah yang seronok sngt tu
                Sambil-sambil dengar lagu  kegemaran aku  “i am me once more” (dh banyak kali ulang lagu sama sampai roomate pun mengeluh pasal lagu ni ingatkan aku pd seseorang) dan menghirup semug air milo panas ku memikir-mikir sesuatu..Tak sabar nak bertemu esok kalau dipanjangkan umur.kalau tak panjang ,kempunan la aku nk pergi kuala kangsar bersama rakan-rakan

                Memang seronok bila dapat lakukan pprogram seumpama ini.Memang melatih aku menjadi seorang yang berani (dan jugak rajin pasal aku memang pemalas jugak ~_~ ).Masuk tahun ketiga di Upsi dan sedang dilatih dalam bidang Bimbingan dan kaunseling lama kelamaan rasa seronok sangat dan bersyukur sebab aku insan terpilih walaupun memang aku perfectly imperfect..

No comments:

Post a Comment